שיפוץ דירת יוקרה – מה דרוש?

דירת פאר לא צריכה להיות משעממת. השיפוץ צריך לא רק להביא את הבית לחיים, אלא גם להפוך אותו לתפקודי עבור התושבים. למשל, לסלון צריך להיות עיצוב אלגנטי אך פשוט עם ספה מודרנית וכיסאות וורודים חיוורים. בנוסף, הסלון צריך להיות שפע של אור טבעי ולהיות מצויד במגע בציר. כל שאר חלקי הדירה צריכים להיות בלבן טהור. כך יהיה לבעלים מקום לעבוד בו וליהנות מנופי האגם.

שיפוץ דירת יוקרה דורש תיאום של שחקנים רבים. ביניהם, מעצב צריך לדעת איך לעבוד עם תושבי הנכס. אחרי עשור, אפילו הדירות הטובות ביותר עוברות עדכון אסתטי. המטבח, למשל, התנדנד שתי דרכים מאז 2009. חולצות גרניט שחורות החליפו את הארונות בסגנון שייקר, ומטבחים לבנים בסגנון איקאה הוחלפו בגווני עץ טבעיים ובקובעי פליז. במילים אחרות, המותרות אינן מושלמות, ויהיה צורך בשיפוצים תכופים.

קבלן יוקרה חייב להיות מסוגל לספק שירותים מקיפים ולייעץ ללקוחותיו על הדרכים הטובות ביותר לשפר את מרחב המחיה שלהם. הם צריכים להיות מסוגלים לעשות יותר מאשר רק לצבוע קירות ורצפות; הם צריכים גם לטפל באביזרי חשמל וצנרת, תקרות וגרמי מדרגות. יתר על כן, קבלן יוקרה צריך לספק שירותי המשך כדי לוודא שעבודתם עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. קבלני היוקרה הטובים ביותר מנוסים בדירות יוקרה ויכולים להציע שיפוץ מלא של הדירה.

שירותי אדריכלות יוקרתיים כוללים צוות של אנשי מקצוע המסוגלים לנהל את הפרויקט כולו. הם גם מסוגלים לעבוד עם לקוח במשך כל התהליך כדי לוודא שהכל הולך לפי התוכנית. הם צריכים להיות מעורבים בכל ההחלטות שמתקבלות והתוצאות הסופיות צריכות להתאים לציפיות של הלקוח. הם לא רק צריכים להיות מסוגלים לתת ללקוחות שלהם משוב ופרספקטיבה, אלא גם לעזור להם להישאר בתקציב.

שיפוץ דירות יוקרה בניו יורק דורש מומחיות בתכנון ובנייה. זה דורש תכנון חלל, פריסות ואתגרים לא צפויים רבים. אתה צריך להיות מודע גם להגבלות בנייה והגבלות שהוטלו על לול. למשל, שיפוץ דירה בסנטרל פארק יהיה שונה מדירה באפר ווסט סייד. יתר על כן, על השיפוץ לקחת בחשבון את סוג התאורה, שקעי החשמל והריצוף. לבסוף, זה גם צריך להיות פונקציונלי.

פרויקט נוסף שדורש אומנות באיכות גבוהה הוא שיפוץ של בניין דירות יוקרתי. פסיפס בנייה (באנגלית: Mosaic Construction) הוא קבלן ראשי המתמחה בתכנון ובנייה. במקרה של דירות היוקרה בומונט פלייס, צוות השיפוץ ישפר את חוויית הכניסה הן לדיירים והן למבקרים. הפרויקט יכלול כניסה חדשה של זכוכית וריצוף חדש. אזור הלובי יהיה גם רענן, עם צבעים ומוטות חדשים.

יש לקוחות שרוצים לבקר בפרויקט השיפוץ כל יום כדי לראות את ההתקדמות. אחרים מעדיפים לקבל תמונות ודיווחי התקדמות. הנה כמה תמונות מפרויקט חדש: שיפוץ לופט ”היי אנד טרייבקה”. הבניין המסוים הזה עומד למכירה כרגע. השיפוץ נמשך וככל הנראה ישנה את שם הבניין.

שיפוץ דירת יוקרה יכול להיות חוויה מאוד מתגמלת עבור הבעלים. שיפוץ מוצלח ייצור מרחב מחיה טוב יותר, ישפר את שיעורי הפינוי, ויהפוך את הנכס ליותר מושך לשוכרים. זה גם ישפר את ערך הנכס והמותג. דירת יוקרה יכולה לספק את האיזון הנכון בין הנוחות המודרנית לעיצוב המסורתי. הבעלים צריכים להבטיח שהשיפוצים לא יסיחו את דעתם מהתיקונים והשירותים שהתושבים רוצים.