מה הם הצעדים לחידוש פרגולה? ‏

פרגולה הפכה למאפיין חיצוני מהותי של גן גדול, שהוסיף ליופי ולתפקוד של החלל החיצוני. הם יכולים להיות חופשיים או קופצים מבניין ויכול לשמש גוון שמש גדול ותמיכה לצמחים. הם גם יכולים להיות תוספת גדולה למוסך חדש או דלת כרכרה. ישנם סוגים רבים של פרגולות ורבים מהם זמינים עם מגוון רחב של חומרים וסגנונות.

תחזוקת פרגולה דומה לתחזוקה שהיית נותן לרהיטי הגינה שלך. חיוני לטפל בעץ הארז כדי לשמור על מצבו הטוב ביותר. בנוסף, תצטרך לערוך בדיקה שנתית של המבנה כדי לבדוק אם יש סדקים קטנים ונזק לחרקים. עם זאת, תחזוקה פשוטה זו רק להוסיף כמה שעות לתחזוקת בית הקיץ שלך.

פרגולה יכול להיות עשוי מעץ או עץ מטופל בלחץ. בלי קשר לחומר שבו משתמשים, העמודים צריכים להיות מעוגנים בבטון או באבן מתחת לקו הכפור. אם הפרגולה עשויה מעץ, היא חייבת להיות מאובטחת לרגליים באמצעות מוטות. בנוסף לכך, הלוח האופקי המונח על היסודות יכול להיות מאובטח על ידי בריחה ללוחות עוגן, מזחים או בטון. פרגולה מתמלא לרוב בצמחים, כגון ורדים, ענבים ותפארת הבוקר.

תחזוקת פרגולה יכולה לכלול הוספת תכונות כמו גפנים פורחות, סלי פרחים וקופסאות פלנטרי ארז. אפשרויות אחרות כוללות הוספת חופה נשלפת שתיצור חלל קר ומוצל בחודשי הקיץ. הוספת אורות מחרוזת היא אפשרות נוספת להדגיש את הפרגולה וליצור נקודת מוקד בלילה. אם אתה מחפש דרך מהירה וקלה לרענן את הפרגולה שלך, ”לחדש 2” היא בחירה מצוינת.

אם אתה רוצה להגן על פרגולות העץ מחלידה, ליישם איטום מגן. זה צריך להיות מיושם מדי שנה או מדי שנה. אם פרגולה העץ שלך הוא ארז, אתה יכול גם להכתים או ללקט אותו להגנה. עם זאת, שים לב שכמות הכתמים והאטימה תלויה בסוג העץ ובאקלים המקומי. ערכות פרגולה מגיעות עם כלי פלדה וברגי פרגולה. כאשר משתמשים בחלקי מתכת, לוודא שהם חזקים ומצבם טוב.

פרגולה הם מאפיין גינה פופולרי, שניהם חופשיים ומחוברים. השימוש בהם כקרם הגנה ותמיכה לצמחים הם רק שניים מהיתרונות הרבים שהם מעניקים. פרגולה יכול להיות בסיסי כמו מבנה עץ פשוט או משוכלל כמו שאתה רוצה שהם יהיו. באמצע המאה ה-20, הם הפכו למרכיב מועדף בסגנון האקלקטי של אדריכלות מקומית. גוסטב סטיקלי האמין שפרגולות מאחדות בית ונוף.