מה הם בלוני גז?

אם אתה בשוק עבור בלון גז חדש עבור הרכב שלך, אתה בטח כבר תוהה, " מה הם בלוני גז?"אם אתה לא בטוח, הנה כמה דברים שאתה צריך לדעת. קודם כל, בלון גז הוא סוג של מיכל אחסון עבור נוזלים דליקים. מיכלי דלק הם חלקים חיוניים במנוע הרכב שלך, מכיוון שהם מאחסנים דלק ומניעים אותו למנוע. למרות שהם עשויים להיראות כמו מיכלי פלסטיק רגילים, הם למעשה חלק מהמנוע.

מה הם השימושים של בלון גז?

בלון גז הוא מיכל גדול המשמש לדלק. מטרתו היא לספק דרך למדוד את רמת הדלק, לנהל אדים, להאכיל את המנוע, ולהיות בטוח לטפל. זה יכול לבוא במגוון של חומרים, כגון פלדה או פלסטיק. מאמר זה ידון סוגים שונים של טנקים ושימושים שלהם. השימוש במיכל ברכב שלך עשוי להשתנות בהתאם לסוג המיכל שיש לך.

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של בלוני גז הוא גלילי. טנקים אלה מורכבים משתי שכבות מתכתיות. השכבה הפנימית מבודדת בוואקום ונחשפת לטמפרטורה קריוגנית של-162 מעלות צלזיוס. זה חשוב מכיוון שהגז הטבעי נוזלי בטמפרטורות אלה. חשוב לבחור חומרים עמידים בפני קורוזיה וטמפרטורות נמוכות עבור הגליל הפנימי. השכבה החיצונית מורכבת מחומרים פחות יקרים, העשויים בדרך כלל מאותו חומר כמו השכבה הפנימית. השכבה החיצונית אינה חשופה לטמפרטורות מקפיאות, אם כי היא יכולה להיות חשופה לקור ממיצוי המנוע ורכיבים אחרים.

בעוד שבלון גז משמש בדרך כלל לאחסון בנזין, הוא גם חלק שימושי במטוס. תפקידו לשמור על דלק במנוע, תוך מניעת סכנות אש. בלון הגז של הרכב יכול להיות עשוי מפלסטיק, פלדה או אלומיניום. מתכות המשמשות לייצור בלון גז כוללות פלדה, אלומיניום ויריעות חותמות. החומר שנבחר למיכל הדלק יהיה תלוי בסוג הרכב אליו הוא מחובר.

האם ניתן להחליף בלון גז?

השאלה הראשונה שעולה במצב זה היא, " האם ניתן לתקן בלון גז?"ישנן מספר אפשרויות זמינות, אבל הגישה היעילה ביותר היא להסיר את הטנק כולו. ניתן להשתמש בערכות תיקון שונות עבור מיכלי מתכת ופלסטיק. אם אינך יכול לרתך, תוכל לנסות להשתמש בערכת אפוקסי. שיטה זו עשויה לעבוד, אך עליכם להקפיד מאוד על מנת למנוע את שאריות הגז להתלקח.

ברוב הרכבים ניתן להסיר את מיכל הדלק מבלי לפגוע במנוע המכונית. אם זה לא נשלף, אתה צריך קודם לנקז את הטנק ולאחסן אותו במיכל נקי. ברוב הרכבים יש תקע ניקוז בתחתית המיכל. עם זאת, אתה לא צריך לקדוח חור לתוך הטנק, כפי שהוא עלול לגרום ניצוצות ואולי טוסט בצורת אדם. כמו כן מומלץ לבצע את המשימה באזור מאוורר היטב.

תוחלת החיים של מיכל דלק משתנה. באופן כללי, הם נמשכים עשרות שנים אם מתוחזקים כראוי. עם זאת, חלקים מסוימים עשויים לדרוש החלפה, כגון משאבת הדלק או מסנן הדלק. עם זאת, ייתכן שיהיה עליך להחליף את מיכל הדלק שלך מעת לעת אם תגלה כי המכונית שלך חווה נקבים או נזק אחר. בלון הגז הוא חלק בלתי נפרד מהרכב שלך ויש לבדוק אם הוא פגום או חלוד.

כיצד לבחור חברה לספק בלוני גז?

בעת בחירת ספק בלון גז, כדאי לשקול את עלות האספקה. חברות רבות יגבו על בסיס משקל הגז שנמסר, מספר בלוני הגז ומשך הזמן שתזדקק למיכל. בחירת חברה המבוססת על מחיר ותזמון חשובה, אך אל תשכח לחקור את שיא הבטיחות של החברה ואת שיטות העבודה העסקיות שלה. מקום טוב להתחיל הוא עם הלשכה עסקים טובים יותר. בנוסף, לכל מדינה יש סוכנויות רגולטוריות לבטיחות פרופאן.

לחצו כדי לבצע הזמנת בלון גז חיפה.