מהם השלבים והסדר בשיפוץ הבית?

ישנם מספר גורמים שיש לשקול לפני ביצוע עבודות שיפוץ. אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא התקציב. רוב המומחים מציעים להשאיר 10 עד 20 אחוז מהתקציב להוצאות בלתי צפויות שעלולות לצוץ במהלך השיפוץ. לדוגמה, אם אתם משפצים את המטבח שלכם, תצטרכו לרכוש ארונות חדשים ומחסניות כדי לפנות מקום למכשירים החדשים. אם אתה משפץ רק את חדר השינה שלך, אתה יכול לדלג על הצעד הזה. אבל תוודא שאתה יודע כמה כסף אתה יכול להרשות לעצמך לבזבז על מכשירי מטבח ואביזרים חדשים.

גורם חשוב נוסף הוא תהליך השיפוץ עצמו. כאשר מבצעים שיפוצים גדולים, זה רעיון טוב לשכור קבלן כללי. בדרך כלל, בעלי בתים אינם מוסמכים לבצע עסקאות מסוימות בכוחות עצמם. אתה צריך לדון בתוכניות הפרויקט עם הקבלן הכללי שלך כך שניכם יודעים מה נדרש מכל אדם. אתה יכול גם לעבוד עם הקבלן הכללי שלך כדי להבטיח שאתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר עבור הכסף.

טעות נפוצה אחת שבעלי בתים עושים היא הוספת תכונות שלא מוסיפות ערך לבית. זה יכול בסופו של דבר עולה לך יותר כסף ממה שתעשה אם תמכור אותו. לדוגמה, אתה יכול להחליט להוסיף חדר משחקים במקום מוסך של שתי מכוניות. עם זאת, חדר משחקים לא יכול להיות בטוח לחניה.

ההחלטה הבאה היא לבחור את החומרים לשיפוץ שלך. חומרים יכולים לכלול צבע, ארונות, ריצוף ומכשירי חשמל. תלוי בתקציב שלך, אתה יכול לבחור בין חומרים ברמה גבוהה יותר וחומרים בקצה התחתון. ודא שאתה שוקל את כמות השימוש בכל חלל יהיה, מדי. לדוגמה, חומרים יוקרתיים עשויים להיות מתאימים יותר לחדרי שימוש גבוהים, בעוד שחומרים זולים מתאימים לאזורים קטנים.

אם אתה מתכנן לבצע שיפוצים גדולים, לשקול את גודל הבית שלך וכמה כסף אתה יכול להרשות לעצמך לבזבז על העבודה. אם פרויקט השיפוץ שלך יהיה יקר מדי, לשקול ללוות כסף מכספי הרזרבה שלך במקום. זוהי אפשרות יעילה יותר, אך ייתכן שלא ניתן יהיה לשפץ פרויקטים גדולים. הלוואה לשיפוץ כמו FHA 203 (K) או שיפוץ בסגנון הבית של פאני מיי יכולה לעזור לך להשיג את הכסף שאתה צריך.

אם אתה מתכנן שיפוץ גדול, אתה צריך לזכור שזה עלול לקחת זמן רב כדי לסיים. חשוב לשמור על קשר עם מקצועני השיפוץ שלך ולעדכן את ציר הזמן שלך. אם אתה עושה את זה בעצמך, אתה צריך להתחיל לתכנן היטב מראש ויש לי תכנית שעובדת בשבילך. במהלך השיפוץ, אתה עדיין יכול לגור בבית. אתה צריך לנסות לבחור חומרים חדשים לפני שתהליך ההריסה מתחיל.

מלבד השיפוץ, יש שיקולים אחרים שאתה צריך לזכור. אתה צריך לדאוג להגן על הבית שלך מפני פורצים. אל תסיר תכונות מחזור, כפי שהם יכולים להוסיף ערך לנכס. אתה צריך גם להבטיח שיש לך מספיק שטח חיצוני לפרויקט השיפוץ שלך. בנוסף, חשוב לוודא שהשגת את כל האישורים הדרושים לשיפוץ שלך.

בחירת קבלן היא חלק חשוב בתהליך השיפוץ שלך. ודא שאתה מוצא אחד שהוא מורשה ומבוטח ומרגיש בטוח לגבי העבודה. ברגע שהפרויקט יוצא לדרך, זה יכול להיות קשה לבטל כל החלטה שאתה עושה. לשכור קבלן כללי או צוות שיפוץ מבוסס על סוג הפרויקט שאתה צריך. יש משאבים רבים באינטרנט ומחובר כדי לעזור לך למצוא את הקבלן הנכון לפרויקט שלך.

שיפוץ ביתי הוא משימה ענקית. אם אתה נחוש ויש לך זמן, אתה אפילו יכול לעשות את זה בעצמך. YouTube הוא מקום נהדר למצוא טיפים והדרכה. אתם יכולים גם לבקש עזרה מאנשים שכבר עשו את הפרויקט הזה. אתה יכול אפילו ללמוד הרבה מהאנשים האלה.

שיפוצים ביתיים הם השקעה שתשפר את ערך הבית. אבל אתה תמיד צריך לשקול אם השיפוץ שווה את הכסף שאתה משקיע. אם אתה לא מרגיש מרוצה לגמרי מהתוצאות, ייתכן שיהיה עליך לעשות שיפוץ מלא. שיפוץ מלא יוביל לכך שביתך יהיה נוח יותר ויקר יותר לתחזוקה.

בנוסף להעסקת מעצב מקצועי, חשוב לצמצם את העדפות העיצוב והתקציב שלכם. ניתן גם לקבל רעיונות מתערוכות עיצוב ביתיות, אתרי אינטרנט ומגזינים. זכור לדבוק בתקציב שלך ולהימנע מלשלם יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך. מעצב מקצועי יכול לתת לך עצות ולהדריך אותך בדרך.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.a-avivit.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A6%D7%A0%D7%99%D7%A7-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%A5-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/